torsdag 3. mars 2011

Ølinfo: Bursdagsgave fra Kjempetorsken

Da er undertegnede blitt hele 30 år. Dagen har vært fullkommen, der øl har blitt nytt, kake fortært og sang avsunget med krone på hodet. Kronen hadde min sønn på 2,5 år sagt at pappa måtte ha - Han har jo bursdag. Pappa må også ha ballonger, kake og lys. Han tenker på alt.

Men ikke nok med det fikk jeg en pakkelapp fra Norges ledende innenfor ølblogging - Tom Young aka Kjempetorsken. Der fant jeg to av hans eget brygg, hans bror, "lilletorsken", sitt brygg fra hjemmebryggedagene hos Nøgne Ø, ølbrikka og en DVD om noen britiske "beertickers". Blir spennende å se hva det er.

Jeg kommer ikke til å teste disse i dag, men gleder meg veldig til duellen mellom brødrene sine Nøgne Ø pale ale.

Den tredje er en pils brygget etter oppskriften og inspirasjon fra Pilsner Urquell. Gleder meg til å teste alle de tre - og å se filmen.

Takk skal du ha Tom Young.
http://kjempetorsken.wordpress.com/

1 kommentar: